موبر واندر وكس - Wonder Wax, ريش تراش كارتي Carzor, پد ضد عرق Underarm Shields, ست كامل موكن ويزيت - Wizzit, پكيج كرم و صابون شتر مرغ آركااو

۲۸ بازديد

كانال خريد پيامكي و اينترنتي

نانو پد سفيد كننده دندان Ovan, پد ضد عرق نانو Dry Pad, ميني ريش تراش همراه, حوله پاك كننده آرايش نانو, ساعت مچي ضد خر و پف Dr Sleep, ماشين اصلاح مو Pritech (مدل RSM-1310) , ماشين اصلاح چهار كاره Pritech (مدل RSM-1197), دستگاه سفيدكننده و پوليش دندان لوما, بالش ماساژور گردن, بالش 3 كاره گوگو پيلو - GoGo Pillow, پد خنك كننده بالش چيلو - Chillow, موبر واندر وكس - Wonder Wax, ريش تراش كارتي Carzor, پد ضد عرق Underarm Shields, ست كامل موكن ويزيت - Wizzit, پكيج كرم و صابون شتر مرغ آركااو, اسپري موبر كارينا اورجينال (ساخت تركيه)
نانو پد سفيد كننده دندان Ovan

نانو پد سفيد كننده دندان Ovan. اين محصول جديد و حيرت انگيز زردي و لك دندان هاي شما را بدون مراجعه به پزشك و بدون هيچ آسيبي به آن با استفاده از الياف نانو بر طرف مي نمايد.

قيمت : 28,000 تومان

پد ضد عرق نانو Dry Pad. اين پد هاي بسيار كارا با قرار گرفتن در زير بغل از ايجاد بوي بد جلوگيري كرده و از خيس شدن لباس شما در ناحيه زير بغل و ايجاد لكه بر روي آن جلوگيري به عمل مي آورد.

قيمت : 29,000 تومان

اين ريش تراش هاي كوچك و در عين حال كاربردي مي توانند هميشه و همه جا همراه شما باشند تا همواره بتوانيد اصلاحي مرتب و آراسته را به كمك موبايل خود در همه جا داشته باشيد!

قيمت : 35,000 تومان

براي ديدن ادامه مطلب اينجا را كليك كنيد

 

 

 

مدل‌های ریش تراش برقی امروزه با تکنولوژی‌های پیشرفته و قابلیت‌های متعدد به بازار عرضه شده‌اند. یکی از بهترین مدل‌های ریش تراش برقی که توانسته است توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را جلب کند، مدل Braun Series 9 می‌باشد. این مدل با طراحی مدرن، عملکرد برتر و قابلیت‌های هوشمندانه ارائه می‌شود. سری 9 از تکنولوژی SyncroSonic بهره‌مند است که با ترکیب حرکت‌های ارتعاشی و گردشی، امکان اصطکاک بهتر با پوست را فراهم می‌کند و به تراشیدن دقیق‌تر و اثربخش‌تر کمک می‌کند.

 

این ریش تراش دارای مجموعه‌ای از سنسورها و تشخیص‌گرها است که به وسیلهٔ تکنولوژی AutoSense قابلیت تشخیص چگالی موهای صورت را داراست و تنظیمات خود را برای تراشیدن بهینه تطبیق می‌دهد. همچنین، سری 9 دارای یک سر متحرک است که به طور اطمینان‌بخشی به تراشیدن سطوح مختلف صورت می‌پردازد. به طور کلی، Braun Series 9 با عملکرد برتر، دقت بالا، و امکانات هوشمندانه یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در دسته ریش تراش برقی محسوب می‌شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.